De functie 

Je bent iemand die makkelijk een gesprek kan voeren met een klant of prospect en hier ook plezier aan beleeft.
Ook ben je commercieel ingesteld en kan je goed omgaan met kritische vragen van klanten en collega’s. Je bent sociaal en kunt goed doorvragen om zo de klantvraag helder te krijgen.
Als commercieel medewerker binnendienst / project assistent heb je een dynamische en uitdagende functie.
Naast het ondersteunen van onze engineers en projectleiders ben je ook het eerste aanspreekpunt via de telefoon en mail. Je zorgt ervoor dat offertes opgevolgd worden en bewaakt deadlines.

Daarnaast beheer je samen met 2 collega’s de complexe centrale agenda, plan en organiseer je zakenreizen en draagt zorg voor de juiste reisdocumenten, (hotel)reserveringen en alle andere voorkomende secretariële en administratieve werkzaamheden.

Jouw taken en verantwoordelijkheden binnen Van Heck:

  • Verwerken en versturen van offertes met input van de engineers;
  • Bewaken van deadlines en het beantwoorden van vragen van onze klanten;
  • Nabellen inzake uitstaande offertes;
  • Ondersteuning van de engineers/projectleiders;
  • Deelname aan beurzen, inclusief planning en voorbereiding;
  • Organiseren van reizen; boekingen van vluchten en hotels, aanvragen visums etc.;
  • Agendabeheer;
  • Oplijnen transport.

Welke competenties vinden wij belangrijk?

Accuraat | Stressbestendig | Zelfverzekerd | Proactief | Resultaatgericht | Oog voor detail | Flexibel | Doortastend | Planmatig | Enthousiast | Teamspeler | Ondernemend | Probleemoplossend | Plannen en Organiseren

Profiel kandidaat

  • Je bent klantgericht en commercieel ingesteld.
  • MBO diploma, HBO werk- en denkniveau is een pré.
  • Affiniteit met techniek.
  • Het proactief kunnen schakelen tussen verschillende projecten en hierin de juiste prioriteiten kunnen stellen.
  • Ervaring in een commerciële functie is een pré.
  • Geen 8 tot 5 mentaliteit.
  • Een goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal in woord en geschrift.
  • Goede digitale vaardigheden, zoals gebruik van Microsoft Office.

 Aanbod

We bieden jou een afwisselende en uitdagende functie in een klein en hecht team met uitzicht op een vast dienstverband.  Van Heck kent uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder reiskostenvergoeding, pensioenregeling, laptop en een telefoon van de zaak.

 Belangstelling?

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Lean Postma (office manager),
telefoonnummer (0561) 431 739. Reacties voorzien van CV graag sturen naar L.Postma@vanheckgroup.com.

Ps.: acquisitie voor bovenstaande functie wordt niet op prijs gesteld.

terug naar alle vacatures