In deze functie ben je onderdeel van de secretariële en administratieve afdeling binnen Van Heck. We zoeken iemand die sterk is in de omgang met mensen en overzicht weet te behouden en daarnaast kan organiseren en prioriteiten kan stellen. Dit omdat geen dag bij ons het zelfde is!
Je assisteert de Financieel manager binnen een afwisselend en breed takenpakket: HRM, huisvesting, ICT en contractbeheer.
Daarnaast ben jij voor het management het aanspreekpunt voor onze ISO-certificeringen en coördineer je ons QHSE beleid. Ook beheer je samen met je collega’s de complexe centrale agenda.

Jouw taken en verantwoordelijkheden binnen Van Heck:

  • HRM; contracten/ ziekteverzuim/ verlofregistratie/ opleidingen / bedrijfskleding / personeelsbijeenkomsten
  • Huisvesting; telefonie / ICT / alarm / contractbeheer / sjabloonbeheer
  • ISO certificering: Bewaken van deadlines en uitvoeren van acties conform onze ISO9001 en ISO45001 systematiek
  • QHSE: Jij wordt ons interne aanspreekpunt rondom alles wat met QHSE te maken heeft
  • Organiseren van reizen en beurzen; Planning, boekingen van vluchten/hotels/aanvragen visums etc.
  • Agendabeheer
  • Bij afwezigheid van je directe collega’s maak je offertes en verstuur je deze. Inclusief het oplijnen van de benodigde transporten (Paklijsten / CMR’s)

Welke competenties vinden wij belangrijk?

Accuraat | Stressbestendig | Zelfverzekerd| Proactief | Resultaatgericht | Oog voor detail | Flexibel | Enthousiast | Teamplayer | Probleemoplossend | Plannen en Organiseren

Profiel kandidaat

  • MBO diploma, HBO werk- en denkniveau is een pré
  • Een uitstekende beheersing van het Office pakket, kennis van Exact Synergy is een pré
  • Ervaring met de systematiek rondom ISO certificering en QHSE beleid is een pré.
  • Je bent communicatief sterk, gedreven, flexibel en resultaatgericht
  • Zelfstandig kunnen werken, maar toch ook een teamplayer kunnen zijn
  • Proactief kunnen schakelen tussen verschillende projecten en hierin de juiste prioriteiten kunnen stellen
  • Een goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal in woord en geschrift

 Aanbod

Wij bieden jou een afwisselende en uitdagende functie in een klein en hecht team met uitzicht op een vast dienstverband. Van Heck kent uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder reiskostenvergoeding, pensioenregeling, laptop en een telefoon van de zaak.

Belangstelling?

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Edwin Righart (algemeen en financieel manager), telefoonnummer (0561) 431 739.
Reacties voorzien van CV graag sturen naar E.Righart@vanheckgroup.com

 

Ps.: acquisitie voor bovenstaande functie wordt niet op prijs gesteld.

terug naar alle vacatures